Wednesday, February 16, 2011

menjalin kasih dan sayang

salam..

hai, ada orang tanya aku sudah tunangkah? haha..lawak betui. sebenarnya aku dah nazar kalau dapat kerja kali ni, aku akan buat kenduri kecil. Tapi tak sangka kenduri kesyukuran tu jadi besar kerana mama aku nak suruh buat kenduri sempena masuk rumah baru juga. then, disebabkan sedara mara pn gilos ramai, kena jemput takut kecik hati. huehhueh...^__^

yang menjadi topik tunangan orang maybe sebab pakaian dan solekan yang diorang tempek di wajah aku. haha. mula-mula tu aku sengaja dan teringin nak pakai baju putih time kenduri tu. Mama dah pelik, nape nak pakai baju putih kan...nak mati pe anak aku nih..haha..tak lah..cuba la positif sket...aku nak mengaji, so ingat cmtu la kan..kebetulan plak, tok ngah aku, yang menguruskan Al-Amin Catering ada link ngan butik pengantin ni. Butik Fasha, memang femes gilos la area sg, petani nih..saja tanya-tanya, diorang bagi pakej yang special. Baju n mekap tu kira masuk dek akalku..dengan poket tengah kering kontang masih berangan nak itu ini. ^__^ ye la kan, kenduri kita sendiri.

Tapi....semasa seorang lelaki itu masuk ke butik, aku ingatkan pengantin lelaki. Beliau memanggil aku ke kerusi untuk dirias. ha?? erm, tadah je la  muka tu dengan malu-malu kucen. ^____^ segan kuasa 14. Beliau mekap muka aku dengan sopan dan aku memang puas hati. Terus pak2 andam len datang..haha..dah mekap memanglah lain..=)

Antara yang sempat disnap :)

sume pakat dok practice camera baru Ashraf~~


                                                       mata panda sedang dihapuskan..^__^

                                              of course la ramai pengantin kat butik tu.
                                        cuba teka cam sape?? cam ekin mawi kan..comel.


                                                                 terangnya mak ngah..haha

                                                                       ~~wink wink~~





ramai yang datang, especially saudara dan rakan..best!!!!



                                       meriah kan? sila jeles.haha.susah oo nak himpun cmni =)



                                                                   ~~ suka tengok sameer~~
                                              suka tengok sofea makan sebab mak aku kata
                                               cara aku makan sama cam sofea makan..hehe



                                sedap kek nih~~ thanks to zeera. kawan dari darjah 1 lagi..hehe


antara kawan kecik2...means dari sekolah rendah...thanks ya beb. best dapat jumpa ampa sume.


                                      comey2 kan..especially paling kiri tu~~cik ungu..hehe
aina and dimah pun datang...bakal cgu dan cgu..hehe
kesimpulannya kami sume cgu..^__^
sweet kan..

K,la setakat ni dolu..if i betul-betul tunang, i mesti inform punya.
rasanya cam dah kena pikir je teettttt...haha
so, kena cari cincin kah? bajukah?? sabaq sat na..hehe

buibui=)

5 comments:

Anonymous said...

wah dah bunyi bab bertunang... good luck diba... x lama mana dah la leh merasa nasi minyak cikgu nie...

Zuwairi said...

tahniah! bertunang eh?

Anonymous said...

ehem2...dh x lama ka??...hehehe

diba said...

anony1:bunyi ja..haha..hui, lmbt lg

zuewairy:eh2..lom tunang..baca elok2..hehe ^__^

anony2:lama ke x kita tngu je la..huekhuek..(angkat kening)

Anonymous said...

hai..nak tanya..service butik fasha kat sungai petani tu..sampai lani memang ok ka?sebab xduduk area sana xtau sangat..

tq